Sub Menu

Κείμενα/έργα μελών και Κριτικές (εκτός Αρχείου)

There are 2090 listings and 3739 reviews.

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 909 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να υπηρετήσουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας, που έχει δώσει τόσα πολλά στον κόσμο. Επιθυμία μας  είναι να συνεχίσουμε αυτήν την πορεία, με την δικιά σας βοήθεια και συμμετοχή .
Εκτύπωση PDF
RSS
Logo Gate * Πεζογράφημα 1,000,000. Μερος 8. Hasta Siempre έως 12
 

1,000,000. Μερος 8. Hasta Siempre έως 12 Hot

Ο ηρωας της ιστοριας μας, ο Στελιος, πηρε το μπουζουκακι του κ επαιξε για την αγαπημενη του την φραγκοσυριανη, τοσο ωραια, που μαζευτηκε γυρω τους καμποσος κοσμος . Hταν οι γειτονοι τους από το ιδιο καμπινγκ . Η μουσικη ζεσταινει τους ανθρωπους κ ερχονται κοντα ο ενας στον άλλο. Ετσι ολο το βραδακι κυλησε ομορφα. Κ το φεγγαρακι ηταν για άλλη μια φορα το ομορφοτερο που εμφανιστηκε ποτε,

Κ δεν ξερω,αλλα όταν ο ανθρωπος είναι τοσο πολύ ευχαριστημενος,

Το εχεις παρατηρησει; Καμια διαμαχη γυρω σου κ μεσα σου. Καμια.

Κ εκεινο το βραδυ, στο καμπιγκ, μετα που πηγαν ολοι για υπνο, όλα εκει ηταν τοσο συντονισμενα κ αρμονικα μεταξυ τους ,

Που ακομα κ οι γρυλοι ειχαν συντονιστει τοσο με τες βραδινες ηδονικες φωνες των νεαρων ζευγαριων,που όταν τελικα όλα ηρεμισαν, ηρεμισαν κ αυτοι . Κ δεν ακουγες τιποτε άλλο παρα το κυμα που συνομιλλουσε ψιθυριστα με την αμμουδια κ το φεγγαρι.

Ο Κερστα γυρισε κ κοιταξε την φιλη του που ξεντυνοταν αργα αργα, προκλητικα μπροστα του.Οταν μια γυναικα ξεντυνεται ετσι ομορφα μπροστα σου, οτιδηποτε κάνεις το παρατας αμεσως.Τι είναι το γραψιμο μπροστα σε αυτό το υπεροχο θεαμα; Μηδαμινοτητα. Ακομα κ ενας συγγραφεας του ενός εκατομμυριου, όπως αυτος, είναι νανος μπροστα στη γυναικεια ομορφια.Εβγαλε το σουτιεν της κ ξεπεταχτηκαν δυο φλογες μπροστα του κ μια τριτη φλογα μετα από λιγο όταν εβγαλε το προκλητικο τανγκα της, που τον καταπιαν ολοκληρο, μαζι με τα γραπτα του.Το πρωι όταν σηκωθηκε κ την ειδε διπλα του γυμνη, πηρε τον μαρκαδορο κ αρχισε να γραφει την συνεχεια της ιστοριας του πανω στο γυμνο σωμα της:

Hasta Siempre

Σημαινει: στην Αιωνιοτητα.Ειναι ο χαιρετισμος μεταξυ των συντροφων του Τσε Γκεβαρα.

Η ελπιδα είναι μια ψευτρα,

κ η λεξη ειμαι θεος, ειναι η πιο αληθινη.

Ο Στελιος σιγα σιγα αρχισε να ξαναβρισκει την φωνη του. Πηγε σε ένα μαγαζι κ κανονησε το βραδυ να παει να παιξει. Φιλησε την Ιουλια κ εφτασε στο μαγαζι. Κατεβασε μονορουφι ένα σκατς χωρις παγο κ ανεβασε μονομιας στροφες. Οπως παντα περασε το βραδυ πολύ συναρπαστικα. Μαλιστα η παμπλουτη Ελεανα Βαρδικώστα του την επεσε. Του υποσχεθηκε πολλα λεφτα κ τον δελεασε να γυρισει δισκους κατω από την αιγιδα της δικης της μεγαλης αλυσιδας καταστηματων «Τhe Shark»,ο Καρχαριας. Δεχτηκε. Ωραια γυναικα κ υπηρχαν πολλοι μνηστηρες που πεφταν στα ποδια της κ αυτή τους κλωτσαγε να φυγουν κ παλι ερχοντουσαν. Ωραιος συνδιασμος: πλουτη κ ομορφια. Κλεισαν ραντεβου στην « ψαθινη φωλια» για φαγητο κ να γνωριστουν καλυτερα. Του τα εριξε κανονικα κ επεσε στα δικτυα της. Αυτό το παθος του για την μουσικη κ το τραγουδι, τον εριξε στα δικτυα της. Μετα το φαγητο βρεθηκαν στο ξενοδοχειο. Εκανε μπανιο κ εμφανιστηκε μπροστα του μια Ναταλια Καρτονε να τραγουδα το Ηasta Siempre(www.Hasta Siempre). O Στελιος γυμνος στο κρεβατι κ αυτή ξαπλωσε διπλα του κ αρχισε να την φιλα. Εφτασε στο μουνι της κ ετοιμαστηκε να φιλησει αυτό το θεικο πραμα, αλλα κοντοσταθηκε. Σαν ξαφνικα να αναψε κοκκινο στο φαναρι κ σανιδωσε το φρενο.

Ο Κερστα, γραφοντας την ιστορια του πανω στη γυμνη κορμαρα της φιλης του,εφτασε στο μουνι της. Στο υγρο, πανετοιμο για όλα, μουνι της. Σταματησε το γραψιμο. Αυτος ο μαγνητης της. Ο πιο δυνατος μαγνητης από καταβολης κοσμου. Μια ρουφηκτρα, που όταν πλησιασεις κοντα της θα σε καταπιει ότι κ να κανεις. Το πλησιασε κ ο κοσμος σκοτεινιασε. Σαν να κατεβηκαν ξαφνικα τα ρολα του καταστηματος κ σκοτεινιασε ο τοπος κ το μονο φως που υπηρχε εκει μεσα ηταν ενας φωτεινος κυκλος γυρω από το μουνι της. Αυτη το καταλαβε κ με τα χερια της επιασε το κεφαλι του κ το εφερε δυνατα αναμεσα στα σκελη της. Ο Κερστα εμεινε ετσι για λιγο ακινητος κ μετα σηκωθηκε, φορεσε το μπουρνουζι του κ πηρε μια κολλα χαρτι. Κατι από εκει εξω ηρθε μεσα του. Ένα μηνυμα από εκει εξω ηρθε μεσα του κ επρεπε να το γραψει αμεσως στο χαρτι. Σαν ένα μηνυμα ζωης κ θανατου. Εγραψε:

Ο Στελιος μπροστα στο μουνι της κοντοσταθηκε. Ηταν τοσο ομορφο αλλα κατι τον κρατησε. Δεν εχει συμβει ποτε σε κανεναν αυτό. Να τα παρατησει. Εκτος αν σου πεσει. Κ ο Στελιος παντα ετοιμος σαν το μεγαλο δακτυλο να δειχνει τον ουρανο κ να φωναζει: Αερααα.

Σηκωθηκε. Φορεσε τα ρουχα του, την φιλησε, ειπε ευχαριστω που περασαν τοσο ομορφα μαζι κ εφυγε.

Στο σπιτι του που εφτασε ο Στελιος ξαπλωσε διπλα στην Ιουλια του κ την αγακαλιασε σαν να ηταν η πρωτη φορα κ αποκοιμηθηκε διπλα της,

αγκαλιαζοντας την με τα χερια του, που ηταν προεκταση της καρδια του. H καρδια λεει: παμε κ τα χερια ακολουθουν. Ποτέ το αντιθετο. Σαν να είναι πικακιδα με βελος υποχρεωτικης κατευθυνσης. Από την καρδια στα χερια. Βελος. Κ ενα βελος ταυτοχρονα πανω σε δυο καρδιες. Την δικια του κ την δικια της. Με κατευθυνση τα αστρα. Η κατι πιο απλο: Απλα ετσι. Απλα ετσι, επειδη δυο καρδιες γουσταρουν. Γουσταρουν να συμπεριφερονται ετσι. Κ για πρωτη φορα ο Στελιος ακριβως πριν κλεισει τα ματια του ενιωσε κατι παραξενο. Ότι τιποτε δεν του ανηκε σε αυτόν τον κοσμο. Τιποτε. Ουτε η Ιουλια ουτε κανενας άλλος. Να εισαι κοντα στον αλλον, να τον αγαπας κ να τον σεβεσαι τοσο, σαν να είναι ο εαυτος σου κ ταυτοχρονα να εχεις αυτή την αισθηση ελευθεριας, ότι τιποτε δεν σου ανηκει. Ο Στελιος τιναξε δυνατα τα φτερα του κ επεσε στην αγκαλια του υπνου απολυτα γαληνεμενος κ ηρεμος, γνωριζοντας ότι η ψυχη του βρισκεται σε καλα χερια. Στα χερια της Υπαρξης. Του θεου.

Ο Κερστα σταματησε να γραφει. Ηρθε κοντα του η φιλη του.Πανω της ηταν γραμμενη με μαρκαδορο μια ιστορια κ η συνεχεια της πανω στο χαρτι.Την διαβασε. Υστερα εκατσε πανω στα γονατα του κ τον πηρε αγκαλια κ εγυρε το κεφαλι της διπλα στο δικο του κ αυτος στο δικο της,

Κ καπου εκει γυρω ο θεος,

Καπου εκει μεσα τους ο θεος να τους χαιδευει τα μαλλια.

Ο Κερστα να της χαιδευει τα μαλλια κ σαν γυναικα ηξερε πως δεν ηταν ο Κερτσα που τις χαιδευε τα μαλλια, ουτε ο πρωην της, ουτε ο μετα , αλλα ο ιδιος ο Θεος αυτοπροσωπως.

Η ελπιδα είναι μια ψευτρα. Η ελπιδα ηταν παντα μια ψευτρα. Ελπιζεις, κ παντα οσα ελπιζες βγαινουν ψευτικα.

-Ειμαι εδώ.

-Το ξερω του ειπα. Το ξερω. Το νιωθω.

Ο Κερστα χαιδεψε τα μαλλια της θεας φιλης του,

Κ η θεα φιλη του κραταγε τα χερια του θεου της, του Στελιου κ τα χαιδευε.

Δεν υπαρχει ελπιδα, μονο θεοι κ θεες που κοιμουνται μεσα μας κ περιμενουν να τους ξυπνησεις.

-Ειμαι εδώ.

-Το ξερω, του ειπα.

Κ εγυρα στο πλευρο της κ αποκοιμηθηκα.

Hasta Siempre. Στην Αιωνιοτητα.

1,000,000. Μερος 9. Αυτή η επανασταση θα γινει χωρις σταγονα αιμα

Tο λαβωμενο πουλι.

Ο Σαλβατορ Αλιεντε, προεδρος της Χιλης, όταν εγινε το πρωτο αποτυχημενο πραξικοπημα εναντιον του κ οι στρατηγοι του του ειπαν να δωσει οπλα στον λαο για να αντιμετωπισει τους πραξικοπηματιες. Ειπε:

«Αυτή η επανασταση θα γινει χωρις σταγονα αιμα,

βασιζεται σε αξιες κ όχι στη βια».

Ο Κερστα αφου ειδε το βιντεο με τον Αλιεντε,αφησε λιγο χωμα στο παραθυρο από μια γλαστρα κ ο αερας το σκορπισε μακρια. Εμεινε για λιγο σκεφτικος κ συνεχισε το γραψιμο του. Δεν τον ενδιεφερε αν τελειωνε ενπροθεσμα το διηγημα η όχι. Δεν του καιγοταν καρφι. Ετσι εγραφε πολύ χαλαρα. Σαν να ειχε μια αιωνιοτητα μπροστα του.

Στα χερια του, μεσα στη χουφτα του, κραταγε το πληγωμενο πουλι που τωρα ειχε γινει καλα. Το αφησε ελευθερο να πεταξει κ αυτό πεταξε ψηλα, πολύ ψηλα κ με το ραμφος εσχισε το στερεωμα σαν να ηταν χαρτινο σκηνικο. Μεσα από την χαραμαδα εμφανιστηκε μεγαλοπρεπα το εκτιφλωτικο φως,

σαν γλωσσες φωτιας ενός τεραστιου καμινιου, που εκανε τα παντα σταχτη,

αφηνοντας αθικτο μονο ότι αληθινο υπηρξε κ θα υπαρξει.

Ο Αλιεντε, όταν οι πραξικοπηματιες μπηκαν με τα οπλα στο προεδρικο μεγαρο, εβαλε το πιστολι στο κεφαλι του κ αυτοκτονησε. Ο Σωκρατης ειχε πει ότι,καλυτερα να αδικεισαι παρα να αδικεις.

Εχω δει, στις βολτες που παω με τα σκυλια μου, εκει στο δασος, πολλα ανθρωπινα αισχη.

Ασε με να σου μια ιστορια. Θα σε παρακαλουσα να κλεισεις οτιδηποτε εχεις ανοιχτο κ παιζει. Κλεισε ΤιΒι, ραδιο, εφημεριδα, λαπ τοπ κ όλα αυτά τα ανθρωπινα σατανάκια κ ακουσε με προσοχη την ιστορια αυτή. Είναι ιερη. Δεν ξαναεχεις ακουσει τετοια ιστορια ποτε σου. Μπορει να είναι η μοναδικη φορα που ακους τετοια ιστορια. Ειμαι σιγουρος για αυτό. Σβησε κ το τσιγαρο. Μην κανεις τιποτα. Μονο ακου την ιστορια αυτή. Αν δεν μπορεις να το κανεις τοτε μην συνεχισεις να διαβαζεις. Δεν είναι για σενα. Δεν εισαι εχθρος μου. Απλα ακομα δεν σου εχει ερθει ακομα η επιθυμια. Δεν εισαι ετοιμος. Δεν είναι κακο που δεν εισαι ετοιμος. Η υπαρξη εχει μεγαλη υπομονη. Αν θελεις να συνεχισεις να διαβαζεις θα σε αποκαλω συντροφε. Μου αρεσει αυτή η λεξη. Συντροφε. Δεν εχει να κανει με κανενα κομμα. Μην φοβασε κ δεν θα σε μπλεξω με τους κοκκινους. Είναι κ οι κοκκινοι χαμενοι, όπως ολοι μας. Ακου λοιπον συντροφε την ιστορια. Πριν αρχισουμε θα ηθελα να κλεισεις τα ματια κ να χαλαρωσουμε λιγο. Για να γινει αυτή η ιστορια κτημα μας πρεπει να ειμαστε χαλαροι. Σαν μια αιωνιοτητα, όπως τις ταινιες του Αγγελοπουλου. Οι ηθοποιοι του, μιλουν οταν ξυπνησουν κ όταν ξυπνησουν κ πουν κατι, σαν σε αργη κινηση, δεν τους ακουει κανεις, γιατι είναι η σειρα των θεατων να κοιμηθουν. Εχουν κοιμηθει κ ροχαλιζουν ηδη. Λοιπον κλεινουμε τα ματια κ χαλαρωνουμε. Αφηνουμε τις σκεψεις να περνουν μπροστα μας κ τις παρακολουθουμε που περνουν από μπροστα μας, σαν να μην είναι δικες μας. Τες βλεπουμε που περνουν η μια μετα την άλλη κ τις αφηνουμε να φευγουν χωρις καμια αναμειξη δικη μας, σαν να μην είναι δικες μας. Καμια σκεψη δεν είναι δικη μας. Ερχονται σαν επισκεπτες κ αν δεν βρουν τον οικοδεσποτη να τες κερασει γλυκο θα φυγουν. Ευχαριστω που το εκανες αυτό. Μεινε ετσι για ένα λεπτο. Υστερα ανοιξε τα ματια σου. Ευχαριστω ξανα που ειχες την υπομονη να το κανεις. Ευχαριστω. Ακου:

Εχω δει στις βολτες μου που παω με τα σκυλια μου, μεσα στην ομορφη φυση, πολλα ανθρωπινα αισχη. Περναγα συχνα από κατι πλατανακια, τρια τον αριθμο,που καθομουν κατω από την σκια τους κ ξεκουραζομουν. Αυτά, σχεδον παντα, όταν ερχομουν κοντα τους, ηταν ευχαριστημενα κ κουνουσαν τα φυλλα τους κ γω το ενιωθα αυτό. Αρχισε να δημιουργειται μια σχεση μεταξυ μας. Μια μερα καποιος εβαλε ξεροκλαδα από ελιες κ τα εκαψε ζωντανα.Τρεις σταυροι πανω σε λοφο. 10 μέτρα υψος σταυροι. Το ένα το πλατανακι ειχε ακομα δυο τρια κλαρια που ηταν πρασινα κ γω ετσι κ αλλιως συνεχιζα να περνω κ να τους μιλω σαν να ηταν ολα ζωντανα. Πεθαναν κ αυτά κ γω συνεχιζα να τους μιλω σαν να ηταν ζωντανα. Ωσπου μια μερα εβρεξε κ τα πρωτα βλασταρακια εκαναν την εμφανιση τους στο φως. Αναμεσα από τις ξεραμενες καμενες ριζες τους, ολοζωντανα βλασταρια μικρων πλατανιων.

Το μικρο πληγωμενο πουλι, που τωρα εγινε καλα,

πεταξε ψηλα στον ουρανο κ εσχισε το στερεωμα,

με τετοια ευκολια σαν να ηταν από χαρτι,

σαν να ραγισε το γυαλινο στερεωμα κ αναμεσα από τις σχισμες ,

πυρηνες γλωσσες φωτος κατεκαψαν ότι ψευτικο,

σαν το μολυβενιο στρατιωτακι κ τη μπαλαρινα του,από το παραμυθι του Αντερσεν,

που ριχνονται στην φωτια,

κ το μονο που απομενει είναι το λιωμενο μολυβι που αγκαλιαζει την

χρυσαφενια καρδια της μπαλαρινας του.

Ο Κερστα εφερε τον ηρωα του, τον Στελιο, μπροστα του. Ολοζωντανα μπροστα του, σαν να του εμφυσουσε ζωη κ αυτός αρχισε να κουνα τα χερια κ τα ποδια του. Να ξεπαγωνει,

κ μια παγωμενη καρδια που αρχιζε να λυωνει κ οι πρωτες σπιθες, λαβα, σαν ηφαιστειακη λαβα,να ξεχυνεται μεσα από το στομα του ηφαιστειου κ να χυνενται πανω σε βουνα από παγο.Ο Κερστα κ ο ηρωας του, ο Στελιος, αλληλοκοιταχτηκαν. Ηρθαν κοντα κ αγκαλιαστηκαν.

αυτή η επανασταση θα γινει χωρις σταγονα αιμα,

βασιζεται σε αξιες κ όχι στη βια.

Ευχαριστω που ησουν μεχρι εδώ μαζι μου. Ευχαριστω συντροφε. Με

εκτιμηση κριστοφ

συνεχιζεται

1,000,000.μερος 10. Ορκιζομαι ενωπιον Σου

Η Ιουλια αφησε το κινητο πανω στο τραπεζακι της καφετεριας που καθοταν. Τα ματια της ηταν πεντακαθαρα σε απογνωση. Μολις πηρε την αρνητικη απαντηση στο τεστ εγκυμοσυνης που εκανε. Ο γιατρος ηταν ξεκαθαρος. Η πιθανοτητα να κανει παιδι ηταν ένα στις χιλιες. Ηθελε πολύ ένα παιδι με τον Στελιο. Κοντευαν 4 χρονια μαζι κ όλα δειχναν ότι ηταν αγαπημενο ζευγαρι. Θα πεθαιναν μαζι.

Τραβηξε μια ρουφιξια καφε. Σκετο, χωρις ζαχαρι κ χωρις τσιγαρο. Ειχε κοψει το τσιγαρο. Το κοψαν μαζι με τον Στελιο. Μανιωδης καπνιστης αυτος, που όταν του το προτεινε δεν πιστευε ότι θα συμφωνησει. Συμφωνησε, κ το κοψαν μαζι. Τωρα όμως ηθελε ένα τσιγαρο. Ζητησε διστακτικα ένα από το γειτονικο τραπεζακι κ της εδωσε ένα Marlboro. Bαρυ τσιγαρο, που όταν τραβηξε το καπνο μεσα της δυνατα, αμεσως ζαλιστηκε.Την χαλαρωσε όμως. Πολλες φορες όταν βρισκομαστε σε ζορικη κατασταση θελουμε κατι εξωτερικο, κατι που ερχεται απ’εξω για να μας καλμαρει. Ενα χαδι από καποιον αγαπημενο, ένα φιλι, ένα καλο λογο, ένα τσιγαρο, ένα ποτο, ένα τραγουδι. Όλα αυτά είναι καλοδεχουμενα. Ας ελθουν, κ γω εχω τις πορτες ανοιχτες να τα δεχτω.

-Δωστε κατι κατι καλε κυρια. Ειμαστε 5 αδελφακια κ πειναμε. Δωστε κατι καλε κυρια.

Ένα ξυπολιτο κοριτσακι γυρω στα 8 να παρακαλαει για λεφτα. Ένα γυφτακι. Η Ιουλια το κοιταξε κ του εδωσε μισο ευρω. Μετα σαν να κοντοσταθηκε. Της φανηκαν λιγα αυτά που εδωσε στο κοριτσακι κ εψαξε το πορτοφολι της για περισσοτερα. Εβγαλε ένα χαρτονομισμα των 5 κ της το εδωσε. Σκεφτηκε ότι οι γυφτοι είναι καρπεροι. Κανουν αβέρτα παιδια. Στο πισω μερος του μυαλου της σχηματιστηκε μια σκηνη: Ηταν η ημερα που ο θεος μοιραζε παιδια κ όταν εφτασε η σειρα της της ειπε «τελος για σημερα, ελα αυριο». Κ την επομενη μερα το ιδιο. Τελος τα παιδια για σενα. Κ εβλεπες μια ατελειωτη σειρα από παιδια που ζητουσαν γονεις κ όταν εφτανε η σειρα της,

-Τελος τα παιδια για σενα κυρια μου.

Αποφασισε να υιοθετησει ένα ορφανο. Χιλιαδες ορφανα περιμενουν μια ζεστη αγκαλια.

Εδώ θυμαμαι μια ιστορια καποιου γνωστου μου, μια παλια ιστορια, πριν καμποσα χρονια:

Εβαζα συχνα βενζινι από ένα βενζιναδικο. Ο ιδιοκτητης, ένα γεροντακι γυρω στα 70. Δεν εχω δει πιο γραφικο γεροντακι στη ζωη μου. Τοσο ηρεμο κ τοσο ομορφο. Καθολου πονηραδα στα ματια του. Ακριβως όπως τον πατερα μου. Ο πατερας μου δεν με κτυπησε ποτε στην ζωη μου. Κ ημουν αρκετα σκανδαλιαρης. Δεν με κτυπησε ποτε κ ετσι κ γω δεν εχω κτυπησει κανενα. Το να κτυπας είναι συνηθειο. Αν σε εχουν κτυπησει θα κτυπησεις. Πεθανε στα χερια μου. 87 χρονων. Του χαιδευα τα μαλλια κ πεθαινε. Πεθανε με φυσικο θανατο.Γαληνιος, διπλα μου.

Το γεροντακι δεν ειχε παιδια κ μου ελεγε ότι θα υιοθετησει. Υιοθετησε ένα αγορακι, που όταν μεγαλωσε εφαγε όλα τα λεφτα του γερου. Κ ειχε αρκετα λεφτα. Τα εφαγε μεσα σε συντομο διαστημα. Ότι εφτιαξε ο γερος τα εκανε καπνο. Το γεροντακι τωρα ακομα ζει, πρεπει να είναι πανω από 95 χρονων.

Πολλες φορες αναρωτιουμαστε γιατι να συμπεριφερεται ετσι σκληρα η ζωη σε καποιους. Ποιο είναι το κριτιριο; Ενας Χιτλερ απλα αυτοκτονησε. Κ ο Πατακος ζει κ του παιρνουν συνεντευξεις κ περνα ομορφα κ ωραια, όπως κ ο Μπους που κανει τις διακοπες του στο Ακαπουλκο κ χαριεντιζεται, κ τα παιδακια που βομβαρδισε στο Ιρακ, στο Αφχανισταν, είναι χωρις χερια κ χωρις ποδια κ χωρις γονεις. Ποιο είναι το κριτιριο; Υπαρχει κριτιριο;

Φαινεται πως όχι. Δεν υπαρχει. Το κριτιριο του εξω κοσμου είναι μονο ο Θανατος. Δεν θελω να σε φοβιζω, αλλα νομιζω ότι μεγαλωσες πλεον κ δεν εισα παιδακι, εισαι αρκετα ωριμος για να αντιμετωπιζεις την ζωη καταφατσα. Το κριτιριο του υλικου κοσμου μας είναι ο Θανατος. Αργα η γρηγορα θα πεθανω, θα πεθανεις. Είναι απλα θεμα χρονου. Το μοιραιο θα συμβει ότι κ να κανεις. Παρτο αποφαση. Εισαι ηδη νεκρος. Αν το εχεις καταλαβει αυτό, τοτε θα δεις ότι τα πραγματα παιρνουν μια άλλη διασταση. Σημαινει ότι ανεβηκες κατηγορια. Μπηκες στην «Αλφα Ενα» κατηγορια.

Τολμηρος κ θαρραλεος δεν είναι αυτος που σκοτωνει στο πολεμο καμια 40ρια αντιπαλους κ γινεται ηρωας κ τον παρασημοφοριζουν. Αυτος δεν είναι τολμηρος, αλλα μαλακας. Μαλακας αυτος κ μαλακας αυτος που τον παρασημοφορησε. Τολμηρος είναι αυτος που αντιλαμβανεται ότι είναι θνητος κ ότι θα πεθανει. Τολμηρος είναι αυτος που υποκλινεται μπροστα στο θανατο κ του λεει:

-Εσυ εισαι ο αρχηγος. Θα ζησω οσο πιο ομορφα μπορω. Ελα να με παρεις οποτε θελεις. Αλλα θα σε παρακαλουσα όταν θα ελθεις, θελω λιγο πριν να ελθεις, να με προειδοποιησεις για να ετοιμαστω κ να ευχαριστησω την Υπαρξη που με ταιζε κ με συντηρουσε τοσα χρονια. Που πεθαινε για μενα. Τωρα είναι η σειρα μου να πεθανω εγω για να συντηρησω καποιους αλλους που μενουν.

Μπορει να εισαι ο αρχηγος του κοσμου, ενας Κλιντον, ενας Ομπαμα. Μπορει να εισαι ενας φοβερος επιστημονας. Μπορει να εισαι ότι θελεις, αλλα αυτή η πιο πανω δηλωση πρεπει να είναι ενας ορκος κ μια δηλωση που πρεπει να επαναλαμβανεται κάθε πρωι κ κάθε βραδυ από κάθε στομα σε ολο τον κοσμο. Θα πρεπει να γινει προσευχη στα δημοτικα σχολεια κ στα γυμνασια, στα λυκεια στα πανεπιστημια, στη δουλεια μας, στα εργοστασια, στα χρηματιστηρια , στο στρατο, στα δικαστηρια, στα γηπεδα γκολφ κ στα γηπεδα μπαλας, σε όλα τα γηπεδα.Ακομα κ στην τραπεζα που θα πηγαινεις για μια απλη καταθεση, η αποδειξη που θα παιρνεις θα πρεπει να γραφει αυτό τον ορκο κ μετα να γραφει το ποσό που καταθετεις:

«Εγω, ο Κερστα,που γνωριζει ότι είναι θνητος κ θα πεθανει, καταθετω το ποσο των 1000ευρω στην καταθεση μου, στην εθνικη τραπεζα.Υπογραφη: Κερστα»

Στον στρατο:

«Εγω ο Κερστα, που γνωριζει ότι είναι θνητος κ θα πεθανει, καταθετω την ψυχη μου στην κυβερνηση της Ελλαδος, να την κανει ότι θελει. Υπογραφη: Κερστα»

Στην επιχειρηση:

«Εγω ο Κερστα, που γνωριζει ότι είναι θνητος κ θα πεθανει, καταθετω το σωμα κ τηνψυχη μου στην εταιρεια σας.Υπογραφη: Κερστα»

Στο δημοτικο σχολειο, στην πρωινη προσευχη, σιωπηλα,ο καθενας από μεσα του:

«Εγω ο Κερστάκος, της πρωτης ταξης δημοτικου, που γνωριζει ότι είναι θνητος κ θα πεθανει,προσευχομαι στη πρωτη μανα μου, την Φυση, να με εχει παντα καλα κ να μαθαινω, για το καλο το δικο μου κ του κοσμου ολου. Υπογραφη: Κερστάκος»

Η Ιουλια, υιοθετησε τελικα, ένα ορφανο του πολεμου του Ιρακ κ ορκιστηκε μπροστα στο Ευαγγελιο της Φυσης:

«Εγω η Ιουλια, που γνωριζει ότι είναι θνητη κ θα πεθανει, υιοθετω το παιδακι, που το ονομαζω Φοιβο κ ορκιζομαι ενωπιον της Φυσης ότι θα φανω ανταξια Της. Υπογραφη: Ιουλια.»

Ο Κερστα δεν πιστευε στα ματια του αυτό που εβλεπε κ ακουγε από την Ιουλια. «ορκιζομαι ενωπιον της Φυσης ότι θα φανω ανταξια Της». Δεν ειχε γινει ποτε ξανα πριν, πουθενα στον κοσμο, τετοιος σοβαρος ορκος, τετοια σοβαρη δηλωση. Το κριτιριο μου είναι η Φυση, κ ότι εγω, θα προσπαθησω να σε φτασω.

Φυσαγε πολύ για 3 μερες κ ο ισχυρος ανεμος εκανε αρκετες ζημιες στα δεντρα κ στις περιουσιες των ανθρωπων.Τωρα καλμαρε κ όλα κυλουν ρολοι.

O Κερστα γονατησε ενωπιον Της. Κραταγε ακομα το στυλο του κ ψιθυρισε:

Εγω,ο Κερστα, που γνωριζει ότι είναι θνητος κ θα πεθανει, ορκιζομαι ενωπιον Σου. Δουλος σου. Ολα είναι δικα σου. Ολα δικα σου. Οτι γραφω δικα σου. Εγω απλα εκτελω τις εντολες σου. Το μοναδικο κριτιριο μου Εσυ. Κ το ονειρο μου είναι να διαλυσω το εαυτο μου εντελως μεσα σου. Ετσι που να μην παραμεινει τιποτε από μενα που να λεει Εγω. Τιποτε από μενα. Μονο Εσυ. Αυτό είναι το ένα κ μοναδικο μου ονειρο. Μονο Εσυ.

Ο Κερστα εκλεισε τα ματια του κ εμεινε σιωπηλος.

συνεχιζεται

1,000,000.μερος 11. Ειρηνη Παππα

Ο Κερστα φιλησε το δικο του εικονισμα. Την φωτογραφια της Ειρηνης Παππα. Μια ηθοποιαρα κ μια φοβερη προσωπικοτητα. Αν δεν ηταν ο Κερστα θα ηθελε να ηταν η Ειρηνη Παππα. Γυναικα δεν σημαινει καθολου: αυτό το ταγερακι, αυτό το κτενισμα, αυτος ο ολοστρογγυλος στητος κωλος, αυτά τα στηθη. Αυτο δεν είναι γυναικα. Αυτά είναι διαφημιστικα της Νεας Δημοκρατιας, του νεου αυτοκινητου Σιτροεν, με την θαυμασια σισπανσιον του κ το υδραυλικο ηλεκτρονικα ελεγχομενο τιμονι του. Αυτά είναι υλικα αγαθα. Γυναικα σημαινει καρδια, ευαισθησια, διαισθηση, γαληνη, ευφυια, ανατολη. Ο ανδρας είναι ο Ηλιος που καιει κ γυναικα ειναι το ηλιοβασιλεμμα, η ανατολη. Γυναικα σημαινει Ειρηνη Παπα.

-Γιατρε, μου εχω λιπος εδώ. Μπορουμε να κανουμε κατι;

-Ναι ,γινεται.

-Γιατρε μου, πεφτουν τα μαλλια μου. Τι κανουμε;

-Απλα. Κανουμε τριχοφυτευση. Σπερνουμε τριχες στα μαλλια σου. Εμφυτευση τριχων κοπελα μου.

-κ το πεσμενο στηθος ;

-Αργοτερα. Αφου τελειωσουμε με τα μαλλια κ το λιπος, θα αρχισουμε από το πεσμενο στηθος κ την καινουρια σου μασελα κ την πλαστικη προσωπου. Ενα ένα . Εξαλλου λειπει κ ο συνεταιρος μου στην Αγγλια. Ειναι σε μια εκθεση υλικων τoιχοποιιας κ επιπλοποιιας .

-Φτιαχνει σπιτι;

-Ψαχνει καινουρια υλικα για ανορθωση στηθους κ πεσμενου πισινου όπως: μοριακες σιλικονες , ατλακόλ με ινες υαλοβαμβακα , αστάρια με ανθρακονιματα κ σοβατεπια.

-Σοβατεπια; Γιατι τα θελει; Για πλαστικες στη περιφερεια; Στην κωλογύριση;

-Όχι. Να μην το παραχεζουμε κιολας. Τα σοβατεπια τα θελει για το εξοχικο του. Εδω που τα λεμε, μεταξυ μας όμως, μην σου φυγει κουβεντα. Κανει κ κατι πειραματα. Θελει να καταργησει τα τατουαζ κ να φερει την μοδα του ψηφιδωτου στο σωμα των γυναικων.

-Δηλαδη;

-Να κολλά μικρα πλακακια πανω σε σωματα γυναικων. Η νεα μοδα. Για τις ερευνες του σπονσαρεται από την εταιρεια «Ραβενα».

-Ιταλικη φιρμα γυναικειας ομορφιας;

-Εταιρεια οικοδομικων υλικων. Ραβενα. «Πιο φθηνα κ πιο καλα»,το σλογκαν της. Θα εισαι η πρωτη που θα το δοκιμασουμε. Θα κανεις μπαμ. Θα σε δειξει κ ο «Πρωινος καφες» κ η εκπομπη «Μαστορεματα», πιθανον κ το περιοδικο «Κτιζω σπιτι».

Ο μαγος της Αφρικανικης φυλης Χάου-Χάου, όταν ρωτηθηκε από την, βαμμενη με κατακοκκινο ρουζ, 65αρα δημοσιογραφο, πως βλεπει την δυτικη γυναικα; ειπε:

Μαλλον δεν ειπε. Εδειξε τα βουνα κ τον καμπο εκει γυρω. Εκανε τον αδιαφορο.Η δημοσιογραφος όμως επεμενε για μια απαντηση. Ξερετε πως κανουν οι δημοσιoγραφοι. Ρωτανε πιεστικα: Πως αισθανεσται τωρα που χασατε τον δικο σας; Θελουν μια απαντηση. Αν μπορεσεις κ κλαψεις μπροστα στην καμερα κ ταυτοχρονα να μιλας είναι το τελειο. Εχουν παρει αυξηση ακροαματικοτητας κ μισθου.

Η ολοβαμμενη 65αρα δημοσιογραφος επεμενε για μια απαντηση από τον μαγο της φυλης Χαου-Χαου. Τελικα ο μαγος πείστηκε να δωσει μια απαντηση κ τοτε εβγαλε από την τσεπη του, απροθυμα, τον καθρεπτη που του δωρησε πριν λιγο η ιδια κ τον εφερε μπροστα της. Κ λυποθυμησε. Εφεραν νερο κ συνηλθε κ ξανα επεμενε για μια απαντηση. Κ ο μαγος ,τσουπ εβγαζε τον απλο καθρεπτη κ της τον εβαζε στο προσωπο κ αυτή εβλεπε το τέρας της κ λυποθυμουσε. Συνεχιστηκε για πολύ αυτή η μακαβρια σκηνη; καθρεπτης-λυποθυμια-νερο. Μεχρι που ο μαγος ,εβγαλε από την άλλη τσεπη του, ένα μαγικο οργανο, σαν καθρεπτη. Πατησε κατι κουμπακια κ μετα αφου χαμογελασε, εφερε αυτόν τον μαγικο καθρεπτη στη φατσα της 65αρας δημοσιογραφου που δεν λυποθυμησε αυτή τη φορα, αλλα χαμογελασε πλατια κ αρχισε να φτιαχνει τα μαλλια της μπροστα στο μαγικο καθρεπτη. Φιλησε τον γερο μαγο κ πηγε γρηγορα να μονταρει τα πλανα από το ρεπορταζ της φυλης Χαου-Χαου που εβγαινε σε λιγο στον αερα. Δορυφορικα. Η εκπομπη ηταν του Νασιοναλ Τζεογράφικ κ ηταν αφιερωμενη στους πρωτογονους. Στις πρωτογονες φυλες.

Τι ηταν όμως ο μαγικος καθρεπτης; Ηταν ένα ταμπλετ, ένα άιπατ, ένα μικρο λάπτοπ τσεπης. Του το δωρησε ο καμεραμαν κ ο γερο μαγος του εδωσε μαγικα βοτανα για στυση. Κοντευε τα 60 κ η νεα γκομενα του ηταν κουνελακι του πλέιμποϊ κ τον ειχε ξεθεωσει. Ενας μούναρος. Ε,λοιπον, αυτή την φωτογραφια εδειξε στην 65αρα δημοσιογραφο ο μαγος. Ο μαγικος καθρεπτης,το λαπτουδάκι.

Όπως γουσταρει ο καθενας, ετσι κ ο μαγικος καθρεπτης δεν χαλα χατηρι σε κανενα. Κατά τα αλλα η ζωη συνεχιζει τους δικους της ρυθμους κ νομους, που είναι παντα εντελως αντιθετοι με τους ανθρωπινους ρυθμους, κ τους ανθρωπινους νομους. Καμια αρμονια μεταξυ τους.

Ο συγγραφεας Κερστα εστιασε την φαντασια του στον παμπλουτο πεθερο του Στελιου. Βιομηχανος Αγγελοκωστας. Οταν τον βρηκε μεσα στην φαντασια του, εκεινη την ωρα, ο βιομηχανος, κολυμπουσε στην πισινα της βιλας του. Μολις ειχε φαει κατι ελαφρυ. Αστακο με βραστο καροτο κ φιλετο καρχαρια συνοδευομενο από ψιλοκομενο αγγουρακι με λιγο σκορδο κ γιαουρτι. Το γνωστο μας τζατζικι. Υπηρχε κ μια πιατελα με κρεας από φαλενα του Ειρηνικου ωκεανου. Του Ειρηνικου είναι καλυτερες από του Ατλαντικου ωκεανου. Είναι πιο γευστικες κ βοηθουν πολύ στο μυαλο, στη σκεψη. Κ το βραδυ ειχε συσκεψη. Σοβαρη συσκεψη. Αν τα καταφερνε κ όλα θα πηγαιναν καλα, θα εβγαινε από την συσκεψη κερδισμενος με εναμιση δις ευρω. Αν όχι θα ζημειωνε 100,000 ευρω. Ο προσωπικος του λογαριασμος εφτανε το αστρονομικο ποσο των 40δις ευρω. Μονο τα φορολογητεα. Ηταν ο μοναδικος που δηλωνε στην εφορια όλα τα εισοδηματα του.

Κτυπησε το κινητο του.

-Κυριε Αγγελοκωστα . Γεια σας. 50 . Α; η Φ;

-Α. Παιδι μου Γιωργο. 50 Α

-Εγινε. Γεια σας.

Τι σημαινουν όλα αυτά τα 50 Φ κ Α. Ειναι κωδικοι.Το Φ σημαινει Φορολογησιμα. Το Α σημαινει Αφορολογητα. Το 50 σημαινει πενηντα δισεκατομμυρια ευρω. Ηταν ο λογιστης του κ του ειπε ότι ειχαν 50 δισεκατομμυρια ευρω κερδη, μεσα σε μια βδομαδα,από καποια δουλεια ρουτινας κ τον ρωτησε που να τα βαλει. Στα Α η στα Φ;

Ασφαλως κ μπηκαν στα Α. Αφορολογητα. 50 Α. 50 δις Αφορολογητα.

Σε καλη μερια Αγγελε κ Κωστα μου.

Θα αναρωτιεσαι, τι σχεση εχει η Ειρηνη Παππα, το ασταρωμα των γυναικων, κ ο πεθερος του Στελιου κ μαλιστα σε μια στιγμη που κρεμεται το μελλον της εταιρειας του κ εχει αγχος.Καμια σχεση δεν εχουν. Ακολουθουν ο καθενας τον δρομο του. Τρεις διαφορετικοι ανθρωπινοι δρομοι. Διαλεγεις κ παιρνεις. Ο δρομος του Κερστα είναι τα ματια της Ειρηνη Παπά,

Μοιαζει τοσο μπερδεμενος ο κοσμος μας,

κ ταυτοχρονα τοσο απλος.

Μου θυμιζει μια ιστορια: Καποιος ταξιδευε νυχτα κ διεσχιζε μια αποκρυμνη βραχωδη κορφη. Δεν ειχε φεγγαρι , δεν εβλεπε καθολου κ το μονοπατι ηταν στενο κ γλυστραγε. Ανα πασα στιγμη μπορουσε να τσακιστει. Το μοιραιο δεν αργησε να γινει. Γλυστρησε κ τελευταια στιγμη πιαστηκε από ένα ξεροκλαδο που εξειχε από τον βραχο. Πιθανως μια ριζα. Φωναξε αλλα κανεις δεν ηταν εκει για να τον βοηθησει. Ηταν μονος του κ κατω από τα ποδια του το χαος. Αιωρουνταν εκει. Δεν αντεξε όμως. Αρχισε σιγα σιγα να χανει τες δυναμεις του κ το ένα χερι γλυστρησε από το κλαρι κ σε λιγο ακουληθησε κ το άλλο χερι. Εκλεισε τα ματια του κ φωναξε απελπισμενα την τελευταια κραυγη του, που ακολουθησε όμως ένα εκτονωτικο βαθυ γελιο. Τι εγινε; Ακριβως κατω από τα ποδια του, σχεδον να εφαπτεται με τα ποδια του, ηταν ένα πλάτωμα.

Εχε εμπιστοσυνη σε Αυτό που σε εφερε εδώ. Ότι κ να ειναι Αυτό. Εχε του εμπιστοσυνη. Ειμαστε τοσο μικροι κ Αυτό τοσο μεγαλο. Απεραντα μεγαλο. Εχε του εμπιστοσυνη. Ακομα κ αν βλεπεις ότι όλα πανε στραβα, εχε του απολυτη, τυφλη εμπιστοσυνη. Ξερει τι κανει. Δεν εισαι μονος εδώ πανω. Ότι υπαρχει γυρω σου δουλευει για σενα. Εχε εμπιστοσυνη στην Υπαρξη. Εχε εμπστοσυνη στην Καρδια σου. Είναι η ιδια η Υπαρξη εκει μεσα. Είναι το σπιτι της. Η Καρδια σου. Εχε εμπιστοσυνη στην Καρδια σου. Είναι ο δρομος προς το σπιτι.

Ο Κερστα κοιταξε κ παλι την φωτογραφια της Ειρηνη Παππα.

-Ο δικος μου δρομος ,ψιθυρισε ο Κερστα στον εαυτο του.

Φιλησε την φωτογραφια της.

Συνεχιζεται

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: