Sub Menu

Κείμενα/έργα μελών και Κριτικές (εκτός Αρχείου)

There are 2084 listings and 3737 reviews.

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 265 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να υπηρετήσουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας, που έχει δώσει τόσα πολλά στον κόσμο. Επιθυμία μας  είναι να συνεχίσουμε αυτήν την πορεία, με την δικιά σας βοήθεια και συμμετοχή .
Εκτύπωση PDF
RSS
Logo Gate * Ανένταχτο Και όλα βαίνουν, καλώς ή κακώς
 

Και όλα βαίνουν, καλώς ή κακώς Hot

 Και όλα βαίνουν, καλώς ή κακώς

Στον φόβο του ερωτηματικού, η απάντηση συμμάζεψε όλη την απολογία των αιτιών και προσπάθησε να δικαιολογήσει το αλλοπρόσαλλο.
Ολίγιστου φιλολογικού ενδιαφέροντος οι αναλύσεις τείνουν προς την αντίστοιχη επιστήμη των ψυχών και αφήνουν το άναυδον να περιστρέφεται στη μονοτονία των θλιβερών ειδήσεων.
Κοινωνία του τρόμου χαμένη στα διαστήματα της γνώμης, η οποία περιορίζεται στο όριο της μοναδικότητας του καυκάλου.
Και ο άνθρωπος μεταμορφώνεται στο τέρας που φρόντισαν.
Στον κρότο ο καπνός παρουσίασε τη θηριωδία της ασυνάρτητης συλλογιστικής και η πραγματικότητα παρουσιάζεται φρικαλέα.
Και ο νους αποσύρεται πανικόδρομος.
Στην ημεδαπή τα διαγγέλματα θυμίζουν απολογητικά σημειώματα κακομοιριασμένου συνθέματος.

Ο άρχων ο του μεγίστου βεληνεκούς, ρητορικού και ερωτικού διαμετρήματος ακαταφράστου, αποφαίνεται με τις ίδιες λεξούλες δίνοντας στο ειλημμένο την απαγγελία της κατευθύνσεως.
Και στο αυτονόητο τα ποιηματάκια προκαλούν τον γέλωτα, ενώ στα υπόγεια των συγκεντρώσεων οι παλαιότροποι διαμορφωτές της κατάντιας ψάχνουν καινούργια πεζοδρόμια.
Χωρίς επιστροφή η νοοτροπία εξαπλώνεται και το απόλυτο της τρέλας μηχανεύεται την επαύριον.
Η άποψη στην επικράτεια εκδηλώνεται πολυποίκιλα άλλοτε πασπαλισμένη με την αλεσμένη μορφή γνωστού πρασινόχρου φυτού ανυπέρβλητης νοημοσύνης, περιπλεγμένη με την αντίστοιχη αυθάδεια της ασθενούς αυθάδειας και άλλες φορές πλουμισμένη με την ανυπαρξία της ψευδής εποχής, αναδεικνύοντας τοιουτοτρόπως με κομπορρημοσύνη την ευήθεια ως το μέγιστο προτέρημα των καιρών.
Και στις περιγραφές η αλαλία, αποτέλεσμα των ακουσμάτων, αναζητά τη γραφικότητα στα δικαιολογήματα.
Αποκορύφωμα της μοναξιάς.
Και στα κείμενα ο εις εναντίον του άλλου για το καλό της αναγνώσεως.
Θλιβερή και σκοτεινή η ευτραπελία ξεπερνά τους μηχανισμούς, ανατρέπει τους κανόνες και εκμηδενίζει την εκφορά. Το χαμόγελο διαγράφεται στην κυριολεξία και το ανέκφραστον προλογίζει τα επερχόμενα.
Τρίχες σγουρομάλλες στα πατώματα και τα χάχανα πέρα στους πέρα τόπους αντηχούν λοιδορώντας τα σύμφωνα των υποδείξεων.
Μεγάλα τα γράμματα στα πρωτοσέλιδα αφήνουν την ουσία προς χάριν της επικοινωνίας και στις εκπομπές των αερίων προτάσεων καρφωμένοι οι όμοιοι, απνευστί εκτοξεύουν τα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Πανδαισία.
Και στην άκρη του ματιού.
Η παπαρούνα με τη μαύρη λεπτομέρεια.
Στο μπέρδεμα των φράσεων η εικόνα της ανοίξεως.
Και στο τραγούδι ο στίχος ανέμπνευστος ψιθυρίζεται στα στόματα των ψιττακών της μεσημβρίας.
Στη στίξη τα σημεία κατάργησαν την ελευθερία της αναπνοής εγκαταλείποντας τον προορισμό τους και στις διφθέρες τα εντυπώματα ψάχνουν στην αγωνία το υπόλοιπο.
Και όλα βαίνουν, καλώς ή κακώς.
Στο περιθώριο της αναμονής μουντζούρες και σχήματα γράφουν κωδικοποιημένα τα απομεινάρια του μυαλού και απλανή τα βλέμματα στο περιεχόμενο του κενού βρίσκουν τη σωτηρία.
Στο ύστερον η θάλασσα.
Η αυτοκράτειρα του επιμυθίου.
Υπονοεί την επιθυμία.
Καταφεύγοντας.

Mυογράφημα

Η επανάληψη της εικόνας. Ένα τραπέζι μακρόστενο καλογυαλισμένο, μικρόφωνα και χαρτιά λευκά. Μολύβια και ποτήρια με νερό. Στο κέντρο του μαύρου ορθογώνιου ο εκφωνητής και στο πλαίσιο οι υπόλοιποι. Ενδεδυμένοι ευπρεπώς αναλόγως της προελεύσεως και στο ύφος το γράφημα της αντιστοίχου οργισμένης σοφίας.
Χαιρετισμοί και παρουσιάσεις βιογραφικών αξιομνημονεύτων ιστορικού ανυπέρβλητου και κουνήματα κεφαλών, νοήματα της αποδοχής των πεπραγμένων.
Λαιμοδέτες όλων των χρωμάτων και ειδικότητες προσκείμενες στην εξέλιξη της καθημερινότητας, συνδαιτυμόνες ιδίου σχεδόν επαγγελματικού προσανατολισμού με την επιτήδευση του μειδιάματος αναρτημένη επιστημονικώς στη γραμμή των χειλέων.
Στην εισαγωγή των θεμάτων οι τοποθετήσεις ακολουθούν τας επιταγάς της διακυμάνσεως της επικοινωνίας. Εν ηρεμία στον πρόλογο και εν συνεχεία στη διακοπή του ειρμού οι πεταγμένες φράσεις να αποσυντονίζουν την ουσία μετατρέποντας την υποτιθέμενη ενημέρωση σε τραγελαφική αναπαράσταση του μέσου όρου καταντημένου κοινωνικού δείγματος.
Εγκλήσεις και αντεγκλήσεις έτσι προς χάριν της αντιθέσεως και κραυγές πετεινών να υπερτονίζουν τη μονοτονία της κρίσεως εγκαθιδρύοντας τα πρότυπα των λεπτομερειών της πολυφημίας.
Παρειές αναψοκοκκινισμένες, χέρια να διασχίζουν τον εναέριο χώρο και η ανοητολογία να περιφέρεται σκοπίμως προσφέροντας με ζηλευτό τρόπο την ύψιστη μορφή εξασκήσεως της υπομονής.
Και στην εναλλαγή των λεγομένων, τα χαμόγελα, η ειρωνεία, ο θυμός, πρωτογράμματα συνθέματα διασκεδαστικά αναδύουν τη χαριτωμένη πλευρά της ανυπαρξίας.
Στην ακολουθία των εκπομπών ομοίας ευτραπελίας.

Μηρυκασμός

Λίγο πριν τη στροφή
Στο χωμάτινο ανάγλυφο
Με την ξερολιθιά
Στο αντίπερα
Κοντοστάθηκε η επανάληψη
Στην πράσινη ραφή
Που ξεπρόβαλλε
Διακονώντας το απεικόνισμα
Και αναμάσησε
Σκύβοντας στα γράμματα
Τον ήλιο, τον ουρανό και τη θάλασσα
Αφήνοντας στα ζωντανά αγάλματα
Την αναπνοή
Του φανερώματος
Του ξαφνικού φόβου

Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ,
τεύχος 1756 στις 18 Απριλίου 2013

Γεώργιος Μ. Θεοδοσίου

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: