Sub Menu

Κείμενα/έργα μελών και Κριτικές (εκτός Αρχείου)

There are 2085 listings and 3737 reviews.

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 307 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να υπηρετήσουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας, που έχει δώσει τόσα πολλά στον κόσμο. Επιθυμία μας  είναι να συνεχίσουμε αυτήν την πορεία, με την δικιά σας βοήθεια και συμμετοχή .
Εκτύπωση PDF
RSS
Logo Gate * Άλλο Η σελίδα του λοξού (15)
 

Η σελίδα του λοξού (15) Hot

Η σελίδα του λοξού (15)

◆ Το παράνομο  έννοια  σκοτεινή  και κρυμμένη ευνοείται από τις συνθήκες που παρέχει η παρακμή όταν κατεβαίνει από τα υπερώα. Το σύννομο αποσύρεται στα συρτάρια και γίνεται νοσταλγική παράγραφος. Τοιουτοτρόπως  το δεδομένο της ανομίας παίρνει τις μορφές της καθιερωμένης καθεστηκυίας νοοτροπίας και γίνεται φιλικό κατανοητό και φυσιολογικό.
◆ Το ψιλόβροχο έβαλε τα δυνατά του κι έγινε βροχή και τα συμπεράσματα φοβισμένα έτρεξαν να προστατευθούν.

◆ Στο θέατρο της παράνοιας πρωθυπουργοί λογοκοπούν και διακηρύσσουν αποφθέγματα περί ειλικρίνειας και οι  εν δυνάμει μεταχειρίζονται την ρητορική της παλαιότητας προς εντυπωσιασμό. Αριστεροί ομιλούν συνεχώς με όμοια φωνήεντα και οι υπόλοιποι δημοσκοπούν την διαμόρφωση του ποιμνίου.

◆ Προεκλογικά τα κείμενα των παραγράφων στην επικράτεια και οι γραμμές δίνουν τη δική τους παράσταση κατευθύνοντας ένθεν κακείθεν την άποψη ενός  τηλεοπτικού κοινού.

◆ Αλέξια λογοπαίγνια βαθυστόχαστου συλλογισμού, για να χειροκροτούν οι συγγενείς και οι φίλοι. Ενόχληση μαθητική στο καθεστώς της εξουσίας. Λόγια που κάνουν το βλέμμα να αναζητά την επόμενη σελίδα.

◆ Ευφάνταστες άδειες και  μοναχικές βαλίτσες  με παλιόρουχα και σκουπίδια εκδράμουν στην περιοχή της εκμετάλλευσης του τρόμου. Συμβολισμός εξέχων στο πεζοδρόμιο  της Ρηγίλλης προκαλεί την αναστάτωση στην πολιτεία. Κινητοποιήσεις και ο σαρκασμός μεταμφιεσμένος σε εκρηκτικό μηχανισμό πίσω από την κολόνα αγγίζει την κοιλιακή χώρα κρυφογελών  διά την κακομοίραν την  προσμονή.

◆ Δημαγωγεί ο ουρανός αστράφτουν τα επιχειρήματα  και εργασίαν δεν είχε ο δαίμων και μπαινόβγαινε σε χώρους ιδεολογικούς, διαφορετικούς για να αποσύρει κάποιο ενδιαφέρον. Άλλαξε όμως ο καιρός και ενεδύθη αλλιώς τα ιμάτιά  του. Σπύρος εδώ Σπύρος εκεί. Και αναζητά ο προσανατολισμός τις διευθύνσεις του.

◆ Οι   καταιγίδες πλησιάζουν και η κακοημέρευση έχει για τα καλά εγκατασταθεί εις τας συνειδήσεις των πολλών άμοιρων του τόπου τούτου.

◆ Στην οικογένεια της Υψηλής Κυρίας, ο Κύριος αφήνει τις λέξεις να χαρακτηρίσουν ευθαρσώς την ηγεσία του Αντωνίου και ο   Κυριάκος λειτουργώντας ανεβασμένος στο αυτονόητο διαφωνεί φανερώς και συμφωνεί κρυφίως περιμένοντας τις εξελίξεις επί πόλου όνου.  Η εκπαίδευση των διαδόχων συνεχίζεται σε όλους τους καλλίμορφους οίκους.

◆ Και στις τραγικές στοές  το σκοτάδι εκδικείται στα σωθικά του το φως που τόλμησε να διαταράξει την ησυχία του.

◆ Στη Δύση των υποδείξεων!

◆ Στους εσπερινούς διαδρόμους οι αναταραχές ξέσπασαν και στις διφθέρες των λογιστών οι επιμηκύνσεις των αριθμών κατακρεουργούν τις δύσμοιρες σάρκες.

◆ Κι ένας Γιούνκερμαν με βροντώδη φωνή, επιθεωρητής με μικρό μουστάκι, πηλήκιο και ράβδο με αγκαθωτές καταλήξεις, κουνά τον δείκτη της χειρός στα κατεβασμένα κεφάλια επιδεικνύοντας την προτροπή την αρχαία περί περικοπών,  κάνοντας την μικροπολιτική της πόλεως κράτους, της επονομαζόμενης και Αθήνας, να επιρρίπτει δεξιά και αριστερά την ευθύνη της μνήμης και των παραγώγων της.

◆ Μια φοβερή βροντή και το χώμα υποδέχτηκε τον ερωτισμό  των αστραπιαίων υδάτων.

◆ Μυρουδιές πυροτεχνήματα!

◆ Νοτισμένη η γη, αφημένη στο μαστίγωμα των επιθυμιών

◆ Βιαστική  η φωνή, χάνεται πίσω απ τις σταγόνες

Μυογραφημα

Γυαλιστερά σκεύη. Λεκάνες, κουτάλες, τρυπητά τεράστια, πιρούνια μαχαίρια. Μεγάλα  τραπέζια, κουζίνες μοντέρνες, φούρνοι ανοξείδωτοι, υλικά πλούσια, κρέατα, φρούτα λαχανικά πρώτες ύλες για γλυκίσματα, ζάχαρη, μέλι, σοκολάτα, βούτυρο και λάδι.

Εξεταστικές επιτροπές γαστριμαργικού αποπροσανατολισμού, αστέρες της εικόνας, της κρυμμένης, της αλλότριας. Η γεύση των σπιτικών με τους διακόνους με τα υψωμένα κεφάλια, τις μύτες τις ίσιες και το βλέμμα το ταβανάτο.

Παιδιά μικρά και μεγάλα να ονειρεύονται το περιτύλιγμα της δημοσιότητας και ένα καλό μεροκάματο. Αγωνία, λαχτάρα για την επιτυχία και μια ιερά  γνώμη να επενδύεται από  μουσικούς φθόγγους.

Λέξεις άγνωστες, κάποια γαλλικά και κάποιες μουτζούρες που φεύγουν από την καθημερινότητα.

Πινάκια πολυτελή, αντάξια της μεγαλοπρέπειας των οικείων παραδόσεων.

Η μαγειρική η τελετουργία  της δραπέτευσης του σιέλου, συνοδεύεται από βρυχηθμούς κατά την διάρκεια της κατάποσης.

Και το ύφος του περισπούδαστου σοφού αναδεικνύει τις βαρυπρεπείς φιγούρες των εξεχόντων του κατευθυνόμενου τρόπου ζωής.

Συνταγές επιταγές, του  παραλογισμού  των θεαμάτων που δημιουργούν σκέψη ζαρζαβατική και συνειδήσεις κατσαρόλας. Λάδια, ξίδια και μυρωδικά, πατάτες και κολοκύθια απλωμένα, καθισμένα αφροί από σέλινο και πορτοκάλι,  βλέμματα αποχαυνωμένα να σιωπούν καταφεύγοντας στον επίλογο της θλίψεως.

Η Ελλάδα των ρημάτων των πολυποίκιλων, αλυσοδεμένη, όμηρος στο παίγνιο των καρυκευμάτων, σιδηρόδετη στην επίπλαστη διαπρέπεια.

Στην οθόνη της τροφής και της ανατροφής, της χαλάρωσης  και της ψευδαίσθησης. Των ζυγισμένων πρώτων υλών, της νοστιμιάς και της προσαρμογής στο απέραντο εργοτάξιο  της επιτηδευμένης απόλαυσης.

Μεσημέρι ατέλειωτο,  κουκούτσια και φλοίδες απορρίμματα και ζωντανά μπροστά στους σκουπιδοτενεκέδες

Μανάδες να στριγλίζουν,  γιαγιάδες  εικονογραφημένες και σφεντόνες αφημένες   σε ξεχασμένες κωλότσεπες.

Ζωή ευτελής, σε μια  ινδαλματική  ορθογώνια πραγματικότητα γεύσεων

Υπογραφή

Κέραμοι και πλίνθοι.

Σύνορα από τσιμέντο και φόβο.

Πόρτα σφαλιστή και απουσία εξώθυρας

Σκονισμένες  αποσκευές της ζωής, παραπεταμένες  στη στέγη.

Φυλακισμένη η μοναξιά εκθέτει τη σιωπή της.

Ανορθόγραφη υπογραφή της απόγνοιας στους χαμηλούς ήχους.

Πολεμικό το ανακοινωθέν προκαλεί την περιέργεια.

Κρυμμένοι φρουροί πίσω απ τις γρίλιες βλέμματα σκοτεινά τρομαγμένα.

Σκιά στο κίτρινο το λευκό και γδαρμένο το ξύλο.
Βλοσυρό το πραγματικό, είδωλο στο γέλιο της απλοποίησης.

Στην πρωτεύουσα των  πολυσύχναστων δρόμων σε μια γωνιά.

Η Ταυτότητα της απομόνωσης. Το Πιστοποιητικό γέννησης  του ανέλπιδος.

Και στο πρώτο μειδίαμα,  απάντηση η ερώτηση.

Σχήμα  ο μορφασμός, κοίταγμα η απορία.

Και οι  Συνειρμοί να σέρνονται και οι λέξεις να μεταφέρουν την ιστορία.

ΓΙΩΡΓΟΣ  ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 1 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

Τα είπες όλα!
Reviewed by Κίρκη
October 28, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: