Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 1086 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Σου έχω πει για τη Φραγκούλα;

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Από την σελίδα του logoclub στο  facebook


Είχε αρχίσει να σουρουπώνει. Εκείνη τότε άλλαξε κορμί και το έσκασε από το μπαλκόνι.

Πηδώντας το σώμα της έκανε τόξο και προσγειώθηκε στα μαξιλαράκια των ποδιών της.

Πέρασε το δρόμο λικνιστή κι ανάλαφρη κι άρχισε να τρέχει.

Οι γείτονες είδαν μια γάτα να φεύγει.

Το πρωί θα έβλεπαν μια γυναίκα να μπαίνει από την πόρτα.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
Ποτέ δεν είναι αργά / από την Γιάννα Τσαγκαράκη

Από την σελίδα του logoclub στο facebook

Είχε ετοιμάσει ήδη τα πράγματα του κai τον περίμενε. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι για πρώτη φορά στην ζωή της θα τολμούσε να πράξει, αυτό που χρόνια τώρα έπρεπε να είχε κάνει. Το σκεφτόταν μέρες αλλά δεν περίμενε ότι θα έφτανε αυτή η στιγμή .

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Η αδρεναλίνη ανεβαίνει κάνοντας την καρδιά μου να σφυροκοπάει επικίνδυνα καθώς αντικρίζω τη θεά πιο όμορφη από ποτέ!  Μια ανατριχίλα με διαπερνά καθώς ακούω τη φωνή της βραχνή και βαριά…

θα μείνεις για πάντα κοντά μου!

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
Τα παλιά τα ξυραφάκια / - Δήμητρα Καφρομάνη

Από την σελίδα του logoclub στο facebook

Πάντα ακουμπισμένο το δεξί του πόδι στη μπανιέρα. Πάντα τα σύνεργα του στοιχισμένα σχεδόν, στο πλάι του νιπτήρα.

Το πινέλο, το κυπελάκι για τη σαπουνάδα, και εκείνο το άθλιο πορτοκαλί ξυράφι με τη μια λάμα.

Και μέσα στο ντουλάπι του μπάνιου, το αιμοστατικό και οι μπατονέτες σε πρώτη παράταξη.

Για εκείνον το ξύρισμα είχε μια ιεροτελεστία. Ιεροτελεστία που σταματούσε να είναι ιερή, όποτε κοβόταν.

Και κοβόταν κάθε φορά.

Τετράγωνο το πρόσωπο, λακάκι στη μέση του σαγονιού, σκληρά τα γένια.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
5.0

Γραμμένο από**  Ηλία Δεσύλλα και Αντώνη Μυκονιάτη

Ο Επισκέπτης της Νύχτας

Ηλία Δεσύλλα

«Η

ΒΡΟΧΗ ΈΠΕΦΤΕ ΉΡΕΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ το απόγευμα. Ήμουν εκεί με την ομάδα που σφράγισε τον τάφο. Η διάθεσή μου δεν ήταν και η καλύτερη εκείνη τη μέρα. Γενικά δεν μου άρεσε εκείνο το μέρος. Ήταν εχθρικό σε μας. Το έβλεπες στα πρόσωπα των ανθρώπων, το έβλεπες στις μέρες που ξημέρωναν και έφευγαν. Μου έλειπε η όμορφη Καλαβρία με τον ήλιο της και τις ελιές της. Μου έλειπε η ξεγνοιασιά εκείνης της ζωής. Το κτήμα του πατέρα. Οι γυναίκες με το μελαψό δέρμα και το τραγουδιστό γέλιο τους.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Ή

ταν εκείνη η κυρία στην τηλεόραση που μίλαγε για προσευχές και τέτοια. Έλεγε με πάθος ότι όλοι οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν την προσευχή και το σταυρό τους, τουλάχιστον πριν κοιμηθούν. Αν το κάναν αυτό θα έσωζαν σίγουρα την ψυχή τους αλλά και ο κόσμος θα γινόταν καλύτερος. Τα σάλια της πέφταν προς την οθόνη της τηλεόρασης και το λίπος στο λαιμό της ζάρωνε καθώς καλούσε τους πιστούς να προσευχηθούν. Κάπου ένας μέσα στο μπαρ έκανε το σταυρό του και κάτι ψιθύρισε, Θεέ μου άλλη μια χαμένη προσευχή… Ευτυχώς ο γέρο μπάρμαν άλλαξε κανάλι για να δει κάτι αθλητικά. Το κεφάλι μου είχε αρχίσει πάλι να πονάει. Αλλά δεν ήξερα αν ήταν από την τεκίλα ή την χοντρή κυρία. Αποφάσισα να πληρώσω και να φύγω για το σπίτι. Είχε νυχτώσει έξω και ένα ψιλόβροχο άρχισε να πέφτει. Μου άρεσε πολύ η αίσθηση της σταγόνας που πέφτει στο πρόσωπο πριν κυλήσει στην γη. Με γλύκαινε και με ηρεμούσε. Αν υπήρχε Θεός τότε σίγουρα ήταν μέσα σ'αυτή την σταγόνα βροχής. Χαμογέλασα και άναψα τσιγάρο. Ο δρόμος από το μπαρ του Ντέννις προς το σπίτι ήταν δύο τσιγάρα απόσταση. Τα τελευταία χρόνια αυτή ήταν η συντροφιά μου. Δύσκολη και βασανιστική συντροφιά αλλά με κρατούσαν από την τρέλα. Κάποτε ο καπνός τους έφερνε σκέψεις, τώρα απλά κάνει την δουλειά του. Τις διώχνει.

Περισσότερα...

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou