Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 331 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Logo Gate Logo Gate * Ανένταχτο
 
RSS

Ανένταχτο

 
72 results - showing 61 - 70 1 2 3 4 5 6 7 8
Ordering 
Details Προβολές
♦ Τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Ακόμα κι εκείνα που τόσα χρόνια μεταμφιεσμένα δεν προλογίζει ούτε καν, ένα τόσο δα μικρό όνειρο. Σκοτάδι πηχτό. ♦ Κι οι κρατούσαν...
3837
Τις πταίει λοιπόν!
◆ Είναι να μένεις εμβρόντητος έμπροσθεν στον απείρου κάλλους αποκλεισμό της λειτουργίας του αυτονόητου. ◆ Και στην αλληλουχία θα ξεφωνήσεις, δεσποσύνη με την ωραίαν κόμην, το ερώτημα με...
3865
Το περίγραμμα της απελπισίας
♦ Όμορφη μέρα, με την πρέπουσα μελαγ­χολία. ♦ Συννεφιασμένη περίληψη, θαμπό περιτύ­λιγμα να προσκαλεί τις βαριές επιδιώξεις της κρύας επόμενης ημέρας. Η νοσταλγία έχει κρεμαστεί στα απλανή βλέμματα και...
3319
Του Ιουλίου το προαναφώνημα
◆ Κατά τη διάρκεια της ημέρας, στην επανάληψη των φωνημάτων, τα συνθέματα των πανικόδρομων αντιλήψεων προσδίδουν στην ηλιοφάνεια της καλοκαιρίας το ελαφρύ μειδίαμα της ολιγωρίας. ◆ Κάτω απ’...
3747
Φωνήεντα κεντημένα στο όνειρο
♦ Μελαγχολικό το σημείωμα, σκάλωσε στο περιδέραιο του Αυγούστου. ♦Ένα μυρμήγκι παρηγορήθηκε στην ανα­ζήτηση, ενώ οι διαδρομές κατέγραψαν την επιτήδευση των ακατοίκητων αντιπαθητικών φωνών. Συναλλαγές της φύσεως στους χει­ροποίητους...
3862
Ψευδογραφήματα Απριλίου
◆ Ψευδογραφήματα Απριλίου. ◆ Παρανοήσεις της ανοίξεως και οι ημέρες προαναφωνούν την καλοκαιρία περιπαίζοντας εντός του οξύμωρου σχήματος. ◆ Εποχές αλογίστου επιθυμίας των ενστίκτων, καθιερωμένου ημερολογιακού χαρακτήρος και...
3665
Ωχ, μάνα μου
◆ Επί των ημερών ◆ Της λήγουσας εποχής ◆ Τα κεφαλαία γράμματα της επικαιρότητας επαναπροσδιόρισαν την πρωτοκλισία της κρίσεως ◆ Στα μίζερα καταγώγια της ανυπαρξίας στρόγγυλα...
3700
◆ Της φύσεως η οργή με τη μανία του ακατανόητου.
◆ Κι ο άνεμος τρελός και μανιασμένος άφησε στους μορφασμούς το αναπάντητο του ερωτήματος. Και στο σύνηθες των φαινομένων η ανθρώπινη λογική αμέτοχη παρατηρεί την αδιαφορία της στα...
3900
♦ Δαίμονες παντού!
♦ Χειρογράφημα εξοντώσεως. ♦ Eκ της χοιρογραφίας των άναρθρων κραυ­γών των εγκλεισμένων στους αφιλόξενους τοί­χους των λερωμένων ευκτηρίων. Παχυδερμία στεγνών δηλώσεων και η πραγματικότητα επι­τηδευμένη διαδικασία χρόνων αλησμόνητων, επικάθεται,...
3552
♦ Παράνοια των χρωμάτων.
♦ Παράνοια των χρωμάτων. ♦ Στο ακατανόητο των πολύπλοκων προτά­σεων η απορία πρωτοστάτησε απηυδισμένη και παπαγάλοι ευχολόγησαν την κατάντια εκ­ποιώντας την τελευταία σειρά της αφηγήσεως. Ένα υπέρθυρο χαραγμένο πάνω απ’...
3729
 
72 results - showing 61 - 70 1 2 3 4 5 6 7 8 Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: