Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 449 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
996 results - showing 76 - 90 « Previous 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
[Ζώντας στις περιοχές του Υπέροχου Αγνώστου]
Τούτη λοιπόν η σιωπή είναι ξέρεις ολόκληρη η ζωή είναι όλες οι δονήσεις
3929
« Άχραντο Φιλί »
Το δάκρυ των Άσπιλων ψυχών Η νιφάδα των Αμόλυντων χιονιών
3995
« Προφίλ – Ανφάς »
Χαίρομαι όταν γελάς Ευχαριστιέμαι όταν χαμογελάς. Αναρωτιέμαι όταν με κοιτάς αν βλέπεις τα συναισθήματα της ματιάς, αν ακούς τους κτύπους της καρδιάς.
4440
« Στεφανωμένα  δάκρυα »
Να μην αφήσεις δάκρυα ποτέ μόνα στην άκρη των ματιών χωρίς να τα ρωτήσεις, σου πουν πως βρέθηκαν εκεί πως πόνεσαν πριν έρθουν.
5029
« Συρμοί »
Φωνές αγωνίας – απελπισίας, κραυγές συμπάθειας, βοήθειας. Αλαλαγμοί δυστυχίας, κακουχίας, κλαυθμοί – οδυρμοί φτώχειας, επαιτείας.
3740
«Μια φορά κι έναν καιρό…»
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα παλιό εργοστάσιο πορσελάνης, ένας έμπειρος κατασκευαστής έφτιαξε μια κούκλα, που όμοια της δεν είχε ξαναδεί. Όχι δεν ήταν σαν όλες τις άλλες με...
5449
«πως η δραση του γραψιματος επηρεάζει το μυαλο σας» η αληθεια ειναι ότι το ειχε καταλαβει οτι το να γραφει ειχε επηρεάσει το μυαλο του. Αρχισε να μοιαζει σαν...
3753
Βάδιζε ο Θησέας να βρει την ιερή φτελιά και η πείνα του, ταμπούρλο τού βαρούσε στην κοιλιά. Σερνόταν σαν το ζόμπι, βγαίνοντας απ’ την κοιλάδα και πέφτει σ’ έναν...
4112
Για σένα αποφεύγω να μιλώ Ούτε το όνομά σου δεν τολμώ να πω Σε είδα σκεπασμένη του ανθρώπου τις λύπες Πίσω απ΄ το δίχτυ των λυγμών Στης αναλήψεως σου Το...
3212
ΑΓΑΠΗ !...
ΑΓΑΠΗ λέξη του Θεού στον ουρανό απλώνω ! ΑΓΑΠΗ ! Έννοια - λέξη Ιερή κι’ η δύναμη της φοβερή Πυρηνικό το κύμα...
4107
άγιος Ποσειδώνας
Βγήκα χύμα στο κύμα - Αμυδρά... στο δέρμα...μια πόλη κοιμάται τον κουρασμένο ύπνο σ' ονείρωναφυδάτωση- Είρων καιρός μειδιά στατείχη της...
3295
Θα δραπετεύσω με μια Άγκυρα αγκαλιά. Με την βουτιά μου στα νερά θα με βαπτίσω
3989
Άγνωστη  χώρα
Χώρα χλωμή εσύ στάχυα μεστά απείθαρχα Στολίδια σου τα μαύρα σύννεφα πάνω από Ηφαίστεια ενεργά που κρύβουν δαίμονες.
3263
γεννηθηκες για να πεθανεις, ειμαστε προσωρινοι εδω περα, ενοικιαστες ενος χώρου που ονομαζεται γη, συμπαν, υπαρξη. Το μονο που εχουμε στα χερια μας ειναι μια μικρη στιγμουλα ενος δευτερολεπτου, σαν...
3621
Άδικος  δρόμος…
Είπες πως τούτη τη φορά δεν θα σταυρώσεις το Χριστό σταυρώσεις την καρδιά μου.
3951
 
996 results - showing 76 - 90 « Previous 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: