Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 165 επισκέπτες και 1 μέλος συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
995 results - showing 151 - 165 « Previous 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Αποτύπωμα
Ας πιούμε λίγες μνήμες λοιπόν.Κουρτίνες, που σκύβουν και απλώνουν στο φως..Σκαμνιά, που ντύνονται τις ντροπές του κόσμου...Μα πίσω από την συρόμενη πόρτα χαχανίζουν μόνες τους..βλέπεις, ανήκουν στο ¨καλό σαλόνι¨".. ...
3944
Απόψε έχει σιωπή
Ο Δεσύλλας είναι παρανο'ι'κός Επιμένει σε χίμαιρες και ουτοπίες Λέει τρελές σκέψεις κι ασυναρτησίες Ο Δεσύλλας δεν είναι καλά. Την αγαπάει ακόμα…
3297
Απόψε, ακατοίκητα
Παντελώς ακοίμητος ο δαίμονάς μου -!- "Απόψε δε θα κατοικηθείς" Μου λέει και σαρκάζει τις άδειες κυψέλες των φιλιών μου Με πήγε μεσάνυχτα στον ιστό του "Μείνε να δεις το...
3323
Analyst.gr Το συμπληρωματικό μνημόνιο που επιβλήθηκε στην Ελλάδα, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην παγκόσμια ιστορία – μία διαβολική έμπνευση του κ. Σόιμπλε, για να απολαύσει τον...
4735
Μελαγχολικά καλοκαίρια και ζεστοί χειμώνες Όλα ανάποδα Όπως θα΄πρεπε να είναι στη βιόσφαιρα που ζω Στη δική σου βιόσφαιρα Αλλαγές δεν επιτρέπονται εδώ
3681
Στα κρυφά μονοπάτια βρίσκαμε Την ψυχή μας…Σε σειρές από αγκάθια και σύρματαΞαπλωμένη…Δίσταζε το φως του ήλιου να κατέβειΕκεί χαμηλά…
4255
ΑΡΓΗΣΑΝ
Ήρθαν τώραπου οι αισθήσεις μου κωφεύουν... Τώρα πουμόνο στάχτες είμαι απ' τηςεξέτασης τηςιεράς το μαρτύριο...
3461
πιθανώς να υπάρχουν ανίατες ασθένειες αλλά όσο κρατάς τη ματιά μου και κρατώ το ανώλεθρο στο φιλί σου δεν ηττηθήκαμε ακόμα...
3678
Αρνούμαι…
Είπες ότι μπορείς ν’ ακινητοποιήσεις το χρόνο μέσα στη χούφτα σου να κλείσεις όλους τους ιλίγγους να περπατήσεις το άπειρο μέσα σε μια νύχτα ...
3873
Άρπαγες φονιάδες σιωπηλοί σύμβολα που ακόμα καίνε αιώνες που ματωμένοι σέρνονται όπως τα πληγιασμένα πόδια ορφανών παιδιών
3973
Αρπιστής
Κάτω από το σπίτι μου οι στρατιές των προγόνων δεν σταματούν ατελείωτες
3981
Άρρητο
μικρές εκλάμψεις του νουρωτάνε να μάθουν το ρυθμό
3319
άσε με να αγαπώ
Μια αστραπή στην ηρεμία της ψυχής. 'Άσε με  να σ αγαπήσω
3028
ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ
Άσπρο και μαύροτόσο όμοια μεταξύ τουςκαι ας μην την βλέπειςτην αχνή γραμμή ανάμεσά τουςμε τα μάτια της λογικήςπαρά μονάχα με το τρίτο σου μάτιπου σαν ρόδο ανοίγει στους κήπους της...
3659
Άστεγος Έρωτας
"...άστεγος έρωτας, καβαλάρης του ύπνου μου..."
3211
 
995 results - showing 151 - 165 « Previous 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: