Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 110 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
995 results - showing 226 - 240 « Previous 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Δαφοινό
Εγώ με τα χέρια μου θα σκάψω το χώμα που πάτησες βαθιά ώσπου να βρω το αίμα μου να το αντλήσω με τα δάχτυλά μου να μεταγγίσω στο κορμί...
3641
Δάχτυλα
Μου γέρασες πνοή μου σου χαμογελώ πικρά με βλέπεις; μέσα απ’ το θολό σου βλέμμα αντέχεις ακόμα να με βλέπεις; κορίτσι των κερασένιων χειλιών μεθυσμένο μου δέντρο έχεις...
3248
Κάνω δέηση και ένα δάκρυ επιβεβαιώνει τον εαυτό μου πως υπάρχω.
3093
Δειλοί εραστές
Tο σκυλί κοιμόταν κάτω από τα πέτρινα σκαλιά,γέρικο πια και ξεχασμένο.Παλιά του μίλαγαν οι σκοποί και το φωνάζαν Λίζα.
3546
Δεκαέξι υπέροχα χρόνια
4979
Στους δρόμους σερνόταν το πλήθος για την ζωή του,τα πρωινά εκείνα που σβήναν τις επαναστάσεις μιας γενιάς.Οι φωτιές στα μάτια σου με κυνηγούν κάθε βράδυ από τότεκαι το γέλιο σου...
3980
Αιχμάλωτοι δυό αετοί χαλκάς τους δένει τα φτερά δυό πήχες. Σέρνονται στην γη . Μεταλλαγμένη η ανδρειά σ' ημερωσύνη
3567
Και χάθηκες... Εξαφανίστηκες. Γιατί δεν σου έφτανε το ποτήρι με το νερό. Σου 'πα, να το κοιτάζεις μόνο.
4173
Δεν είναι αυτός ο κόσμος που ονειρεύομαι
αξίες που χάθηκαν στο στεγνό τοπίο της ισοπέδωσης στο λαίμαργο κουτί των πληρωμένων ονείρων
3127
δεν επιστρέφουν τα τρένα πάντα...
..."Περνώ το σκοινί στο λαιμό μου και επιστρέφω... ...πάντα όταν καταζητούμαι._"...
3601
Δεν εχει νοημα να στεκεσαι και να περιμενεις δεν προκειται να γυρισει
4161
Δεν ζήτησα να ξεχάσω τη ζώη
Πέρα από τα όρια της ψυχής μου,όπου οι βράχοι του πόνου,κάνουν την επιβίωση μονοπάτι δύσβατο, χορταριασμένα όνειρα, ποδοπατημένα από τις απατηλές προσδοκίες, αναζητούν την άκρη της μνήμης,στη λήθη που κτίζουν...
3443
Η ιστορία δύο ανθρώπων που τους κυνηγούν παλιές αμαρτίες. Η ζωή τους χώρισε, αλλά ενώθηκαν μέσω του εγκλήματος.
4961
Διαδρομή προς το σπίτι
Ο ήχος από τις γόβες της Σαν αυτόν ενός παλιού ρολογιού Που μετράει τις ώρες μας Σε στιγμές απραξίας και υποταγής.
4039
Ψάχνω να βρω έναν εαυτό .Κομένο ραμένο στα μέτρα μου, Να τον χαρήσω σε μένα ,Δυσκολία αξεπέραστη , αδιανόητη. Αγέρας είναι και ξεφεύγει .Μια να σαρώνει τα πάντα στην θύελλα...
3377
 
995 results - showing 226 - 240 « Previous 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: