Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 654 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
996 results - showing 241 - 255 « Previous 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Διαδρομή προς το σπίτι
Ο ήχος από τις γόβες της Σαν αυτόν ενός παλιού ρολογιού Που μετράει τις ώρες μας Σε στιγμές απραξίας και υποταγής.
4029
Ψάχνω να βρω έναν εαυτό .Κομένο ραμένο στα μέτρα μου, Να τον χαρήσω σε μένα ,Δυσκολία αξεπέραστη , αδιανόητη. Αγέρας είναι και ξεφεύγει .Μια να σαρώνει τα πάντα στην θύελλα...
3373
Βάρβαροι διαμεσολαβητές, της ψυχής μου οι έμποροι, με το σπαθί της υποταγής, να διαφυλάξουν απαιτούν, των αμαρτιών τους τη τάξη.
3998
Διαφθορά λέτε  ;
Άντε να βρείτε τον δρόμο για την Ιθάκη με τόσα χρόνια στην Μύκονο… Τώρα μάλιστα που καταντήσατε την Δημοκρατία σας να βρωμάει δακρυγόνα που όσο πάνε πια ...
3660
Πέφτει βροχήο ήλιος κρύφτηκεπίσω απο τα σύννεφα χλωμός...
4210
ΔΙΠΛΩΜΑ  ΝΕΚΡΟΥ
Κοίταξα γύρω. Αετός χαμήλωνε ή Γύπας ; Βλέμμα-καρδιά-αίμα κυλούν, αργά να σταματήσουν. Μένουν τα βλέφαρα ανοιχτά, φλέβα που σταματάει, βλέμμα που πέφτει και θαμπά, χάνεται λες και πάει.. Όνειρα...
4654
Η πρώτη μου δημοσίευση στην σελίδα, ελπίζω να σας αρέσει :)
4218
Πρώτα η αναζήτηση πιο πάνω η εκζήτηση ύστερα η θέληση μετά η θέαση και στο τέλος όλων η σιωπή...
3656
ΔΡΟΜΟΙ  ΤΗΣ  ΦΩΤΙΑΣ
Στους δρόμους της φωτιάς
3462
Δρόμοι του καλοκαιριού
Φίλοι μου, ο αγαπημένος μου δρόμος.. ο δρόμος που βγάζει από το σπίτι μου στη θάλασσα, ούτε διακόσια μέτρα δρόμος.. έμπνευση για το παρακάτω κείμενο, που το έγραψα πριν από...
4733
Όποιος το πνεύμα του ποθεί να δυναμώσει, να βγει απ΄ το σέβας κι από την υποταγή. Από τους νόμους μερικούς θα τους φυλάξει, αλλά το περισσότερο θα...
3728
Δυο μάτια
Ήταν πικρό απόγευμα ήταν πικρή και η σκόνη πούτρεχα και κατάπινα γιατί είχα μείνει μόνη
3679
Δυο μέρη αληθινή Είναι το φρόνημα της αφοσίωσης Μια πύρινη κραυγή στο πουθενά; Όχι
3423
Διαβαζω το βιβλιο του φιλου Μολεσκη. Ειναι μια συνηθισμενη ιστορια αγαπης κ εχει τιτλο: «Συγχρονοι Τουρκοκυπριοι Ποιητες. Αποπειρα Επικοινωνιας», κ κανω ορισμενες παρατηρησεις κ αν χρειαστει διορθωσεις. Χορηγος επιμελητων της...
3785
Δε θα αρκεστούμε στο παράλογο Θα έρθει ο ήλιος του Αυγούστου Και θα τα σαρώσει όλα Δεν θα κλονιστούμε από το Μάταιο
3835
 
996 results - showing 241 - 255 « Previous 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: