Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Online -χρήστες & επισκέπτες Εξωτερικού

Now 25 guests online

Who's Online

Έχουμε 178 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Επιστημονική Φαντασία Το κάλεσμα της παράνοιας(μέρος 8ο)
 

Το κάλεσμα της παράνοιας(μέρος 8ο) Hot

Το κάλεσμα της παράνοιας(μέρος 8ο)

Σωριασμένος στο πάτωμα, ανήμπορος να κινηθεί, κοιτούσε την πόρτα να τραντάζεται. Αμπαρωμένη όπως ήταν θα καθυστερούσε τα τέρατα για καμπόση ώρα. Στο τέλος όμως θα υποχωρούσε. Αυτό ήταν αναπόφευκτο. Κοίταξε την κοπέλα που ήταν δίπλα του και αναθάρρησε. Θα έκανε ότι μπορούσε για να τη προστατέψει.

«Φοβάμαι.», είπε με τρεμάμενη φωνή καθώς ένα δάκρυ κύλησε στο πρόσωπο της. «Σσσσσς, είμαι εγώ εδώ. Δεν θα αφήσω κανέναν να σου κάνει κακό.»

«Φίλησε με δεν αντέχω άλλο.»

Ήταν το τελευταίο που περίμενε να ακούσει στην κατάσταση που βρισκόταν. Γύρισε το κεφάλι του και της έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη. Η Φανή όμως δεν τον άφησε να αποτραβηχτεί. Τον αγκάλιασε και άρχισε να τον φιλάει παθιασμένα. Πριν καλά καλά το καταλάβουν είχανε ξαπλώσει στο κρεβάτι. Κοιτάχτηκαν για μια στιγμή και άρχισαν να βγάζουνε τα ρούχα τους με μικρά διαλείμματα παθιασμένων φιλιών.

Όταν μπήκε μέσα της, η Φανή άφησε ένα πνιχτό βογκητό. Δεν τους ένοιαζε τίποτα πλέον. Ούτε τα τέρατα που βρίσκονταν σε απόσταση τριών μέτρων ούτε το γεγονός ότι αυτή τη μέρα δεν είχε ανατείλει ο ήλιος. Το κρεβάτι άλλαζε θέση με κάθε τους κίνηση. Όταν έφτασε στον τοίχο άρχισε να τον χτυπάει ρυθμικά. Σε λίγο ακόμη και τα χτυπήματα στην πόρτα του 205 υπολείπονταν της έντασης των ουρλιαχτών της Φανής.

Ο Νίκος την έβαλε στα τέσσερα και άρχισε να την σφυροκοπάει με μανία.

Τα πρωτόγονα ένστικτα τον είχαν κυριέψει για άλλη μια φορά. Βαριανασαίνοντας έφτασαν και οι δυο στο αποκορύφωμα της ερωτικής πράξης. Έπειτα έμειναν αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι. «Ξέρεις τι θα ήθελα να κάνω τώρα; Μια βόλτα στην παράλια με το φεγγάρι ψηλά στον ουρανό», είπε η Φανή πηγαίνοντας προς το παράθυρο. «Σήμερα δεν πρόσεξα καν ότι έχει πανσέληνο κλεισμένη όπως ήμουνα στην ντουλάπα. Είναι κόκκινο. Για φαντάσου…» Μόλις κατάλαβε τι είπε η Φανή πετάχτηκε όρθιος φωνάζοντας. «ΟΧΙΙΙΙΙ, ΜΗ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ.»

Αλλά το κακό είχε γίνει. Δεν είχε καμία σημασία που φώναζε με όλη του τη δύναμη να το παλέψει. Χρειαζόταν μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα για να αντισταθείς στην έλξη του φεγγαριού. Σωριάστηκε στο κρεβάτι και την έβλεπε να αλλάζει. Ήταν ένα αηδιαστικό θέαμα. Στο τέλος αυτό που έμεινε δεν έμοιαζε καθόλου με την γυναίκα που μόλις είχε πλαγιάσει μαζί της. Σήκωσε το κεφάλι της και άφησε μια δυνατή κραυγή. Την ίδια στιγμή η πόρτα υποχώρησε και άλλοι τρεις όμοιοι της μπήκανε στο δωμάτιο.

Λένε ότι λίγο πριν πεθάνεις βλέπεις την ζωή σου να περνά μπροστά από τα μάτια σου. Ο Νίκος όμως το μόνο που είδε ήταν σκοτάδι.

(συνεχίζεται)

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 1 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

Μ άρεσε!Ζωντανό τελείως..Σημείωση:τι θέλουν οι γκόμενες και μιλάνε και λένε τις βλάκειες τους μετά το σεξ??Δεν είναι καλύτερα ένα τσιγάρο κ ύπνος??
Reviewed by Ηλίας Δεσύλλας
May 30, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords:   
 

Ο,τι είναι παρελθόν, είναι πρόλογος......

ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ...καθ' Ημετέραν Εικόνα και καθ' Ομοίωσιν.. Γεν.1-26 [Αποσπάσματα].- Ν3/21-22,β2 << Το τέρας βρυχάται και θα συνεχίσει να βρυχάται όλο και περισσότερο, όλο και πιο έντονα και βίαια, απροκάλυπτα και καταστροφικά, χειραγωγώντας με ευκολία τους ανθρώπους, όλων των ηλικιών σε κάθε είδους Εγκληματικές ενέργειες και Πράξεις, διασπώντας έτσι τον ιστό σταθερότητας και συνοχής στις λοινωνίες των ανθρώπων παράγοντας με αυτό τον τρόπο την προσφιλή δια την ύπαρξη και διαιώνιση του <<Τροφή>> που δεν είναι άλλη από την παραγόμενη Αρνητική Ενέργεια που τον συντηρεί ανα τους Αιώνες και είναι πάντα προς όφελος του. Χρησιμοποιώντας δε βάναυσα και δόλια τον πρόχειρο πλανήτη του όλο και πιο καταστροφικά, όσο καταλαβαίνει πως οδηγείται προς το Τέλος Του....Το μη αναστρέψιμο !.....>> 30/12/2021 - Nikos Stylianou