Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 377 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
Ο διπλα στο θεο στεκάμενος. Ο εξυπνος. Αυτομαστιγωμα. Ανθρωποσκουπιδαριο.

Προειδοποιηση:Το εργο ειναι ανατριχιαστικο.

Κ ειδεν ο θεος το δημιουργημα του κ εθαυμασεν. Όλα υπεροχα. Κ ο ανθρωπος διπλα του.Σχεδον στο ιδιο υψος με αυτόν. 6 μερες δημιουργιας. Κουρασμενος. Η επομενη μερα ηταν μερα ξεκουρασης. Κ τον βρηκε το πρωι της εβδομης μερας να ρευμαζει τον ηλιο που ανεβαινε στο στερεωμα. Κοιταξε κατω στο χωμα κ ειδε ορισμενα στρογγυλα κοπρανα από αιγες κ προβατα που βοσκαν πιο κατω. Ξεχασε να δημιουργησει το σκαθαρι. Κ το δημιουργησε. Παρολο που ηταν μέρα αργίας. Κ το απογευμα τρωγοντας φρυγανιες με μαρμελαδα κ φετα πεφταν ψιχουλα κατω στο χωμα. Πεινουσε κ ετρωγε λαιμαργα. Ειχε φαει σχεδον ένα πακο φρυγανιες κ το χωμα ηταν γεματο ψιχουλα. Ετσι εφτιαξε κ το μυρμηγκι. Το απογευμα. Το πρωι της αργιας του δημιουργησε το σκαθαρι κ το απογευμα της ιδιας μερας το μυρμηγκι. Τα δυο τελευταια του δημιουργηματα. Αντιπροτελευταιος ο ανθρωπος. Κ απο τοτε το σκαθαρακι συνεχως μαζευει τις κοπριες των ζωων κ το μυρμηγκακι τα ψιχουλα. Κ ο ανθρωπος να σκοτωνει να καταστρεφει κ να κτιζει το εγω του. Απληστια. Ο τρελος της υπαρξης. Ο παρίας.

Μισοβυθισμενο τανκερ που ξεβραζει πετρελαιο στη θαλασσα. Τεραστια πετρελαιοκηλιδα γυρω από το καραβι. Κ μεσα στο τανκερ, στις δεξαμενες του, ανθρωπινα οντα να πετουν πισσα ο ενας στον άλλο. Με τον καπετανιο να κρατα ένα τιμονι κ να το γυριζει σαν ροδα ποδηλατου που είναι στον αερα. Κομμένα, σκουριασμενα συρματοσχοινα πηδαλιου.

-Τι βλεπω στο βαθος; Εχω τον ηλιο κατά προσωπο κ δεν μπορω να δω καλα. Περιμενετε ενα λεπτο να φορεσω τα αντιηλιακα μου γυαλια. Ναι. Βλεπω τον ανθρωπο πανω σε μια αμαξα, να εχει ζεψει το θεο για αλογο κ να του φωναζει γεματος θυμο να προχωρησει. Εχει μουλαρεψει. Δεν προχωρα.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Ειρηνη,ειρηνη κ ξανα ειρηνη κ εχουμε βαρεθει. Ας μιλησουμε λιγο κ για πολεμο.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Μια φορα ηταν μια πετρα. Μια τοσο δα μικρη πετρα που ηθελε να γινει δεντρο. βαρεθηκε να είναι πετρα κ λεει στο δημιουργο:

-Βαρεθηκα την πετρινη ζωη. Θελω να γινω δεντρο. Μπορεις να κανεις κατι για μενα;

-Βεβαια ειπε η υπαρξη. Γιατι ειμαι εδώ κ γιατι αποκαλουμε υπαρξη; Mπορω να κανω τα παντα. Τι δεντρο θελεις;

-Θελω να γινω λευκα .

- οκ ειπε η υπαρξη.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Σε εσφιξα στην αγκαλια μου κ σου ειπα σ αγαπω,

μου ειπες κ συ το ιδιο.

Αφεθηκαμε κ οι δυο στη αγκαλια του φεγγαριου,

με τα ποδια μας να τα βρεχει το κυμα απαλα.

Ξαφνικα όμως ένα κυμα μεγαλο μας μουσκεψε μεχρι

πανω.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
Το κάλεσμα της παράνοιας(μέρος 8ο)

Σωριασμένος στο πάτωμα, ανήμπορος να κινηθεί, κοιτούσε την πόρτα να τραντάζεται. Αμπαρωμένη όπως ήταν θα καθυστερούσε τα τέρατα για καμπόση ώρα. Στο τέλος όμως θα υποχωρούσε. Αυτό ήταν αναπόφευκτο. Κοίταξε την κοπέλα που ήταν δίπλα του και αναθάρρησε. Θα έκανε ότι μπορούσε για να τη προστατέψει.

Περισσότερα...

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: