Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 446 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
RSS

LOGO PAGE **

**  3001-5000 Αναγνώστες  **

Logo  Page = Λογοτεχνική Σελίδα –  Κανόνες Χρήσης παρ. ...

 
996 results - showing 61 - 75 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 67 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Mετοχή... της επιστροφής
Μετοχή... της επιστροφήςΣτρέφοντας το βλέμμα σε μία νέα πορείαΜε προσμονή να δω κάτι διαφορετικόΒλέπω μπροστά μου τον ίδιο κυρίαρχοΜια σκιά που καλύπτει την κάθε εικόνα
4441
O Xoρός
Χορεύουμε;
3811
O ήχος από ένα βιολί μέσα στη νύχτα
Δεν μπορώ πια να ξεχωρίσωτην μουσική από τους στίχους.Τις εικόνες από τις αναμνήσεις.Το αχνό χαμόγελο ενός κοριτσιούαπό την ομίχλη στο κρεβάτι μου.
3924
Ο κος Α Ο ευέλικτος νους του μοναχικού ισορροπιστή
4203
Pagano superstitio crimen publicum
Cesset superstitio, sacrificiorum aboleatur insania… [Ας σταματήσει η ψευδής πίστη και ας καταργηθεί η τρέλα των θυσιών…] Codex Theodosius XVI, [10,2...] - 341μ.Χ.
3688
Απόσπασμα από το μελοποιημένο Ποίημα Panspermia (Part 1 @ 2 ) …………………………………. Και ένα άγιο άρωμα βαθύ και παγωμένο που να ποτίζει την ψυχή και να σε περιμένω…
4091
Ενας φιλος μου πεθανε πριν 3 μηνες. Λιγο μετα τα εξηντα του ηλθε να τον παρει. Αρρωστησε περσι κ μεσα σε ενα χρονο εφυγε. Επαιζε κ διδασκε κιθαρα, ηταν...
4076
Κοιταξε το πτυχιο του που ηταν κορνιζαρισμενο στον τοιχο. Ειχε τελειωσει μηχανικος μηχανολογος στην Αγγλια κ μετα το πτυχιακο του το εκανε στην Αμερικη. Από τους πιο αριστους φοιτητες. Μια...
3874
ΗΠΑ Ερημος της Νεβαδας. Περιοχη 52. Δήμητρα Προτζεκτ. Σχεδιο ο Χορτασμός. Εκταση καλιεργιας: 50 χιλιομετρα πλατος κ 50 χιλιομετρα μηκος. 2500 τετραγωνικα χιλιομετρα. Αναδοχος εταιρεια: R Corporation EΠΕ. Σχεδιαστης προγραμματος....
4032
Sun never sets
Είχα ένα ποίημα γράψει φίλε μου,Πρέπει να ήταν εκεί γύρω Χριστούγεννα.Έλεγε για ποιητές,Για αυτούς που γράψαν αράδεςΚαι για αυτούς που δεν γράψαν ποτέ τους.Έλεγε πως μοιάζουν με καράβια οι ψυχές...
4284
Osho: Yes, we celebrate death too. «Οι σανιάσιν(μαθητες) μου γιορταζουν επισης κ το θανατο, διοτι για μενα ο θανατος είναι το ανωτερο σημειο της ζωης. Το κρεσεντο της ζωης. Ναι,...
4494
Ο Ιησους μιλουσε σε μεγαλο ακροατηριο κ καποιος ειπε: «Jesus,η μητερα σου περιμενει εξω κ το πληθος είναι τοσο μεγαλο που δεν μπορει να μπει μεσα κ να σε δει....
4051
Ψεύτικο σήμερα το φεγγάρι Χάνεται στο μαύρο και στο χθες. Λιγοστή η λάμψη του πενθεί  τον αποχωρισμό.
4551
Σειρές τυφλών πίσω από μονόφθαλμους οδηγούς.
4073
σηκωσε την κάρτα απο τον δρομο. Ηταν σιγουρο οτι σε καποιον ειχε πεσει, καποιος την εχασε. Εγραφε: «προσκαλεισθε κυριε Κ. στη λεσχη μας στις 25 Ιουνη, ημερα Σαββατο κ...
3733
 
996 results - showing 61 - 75 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 67 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: